SÖNDAG

Jaha, uppdatera lite om gårdagen kanske. Blev att man körde hem till Mia, vi hade planerat att umgås och göra något, fast inte planerat in vad, tänkte att det kommer väl dyka upp något eller blir det en lugn kväll ..

Blev först och främst att man åkte till Ängelholm för att äta på Mc donalds för att äta, det enda jag fått i mig på hela dagen var lite kräm på morgonen, smått bakis kanske .. fast det var det värt! :) vi hade en toppen fredagskväll/natt, som man sent glömmer.

Efter Mc donalds så blev det hem till Mia för att slänga oss på soffan, dom flesta var hemma och sega så blev också att vi tog det väldigt lugnt. Snacka lite strunt och bara allmänt umgicks, väldigt trevligt.

Hemma sent inatt, så blev en lång sovmorgon. gick upp strax efter 11 idag, jag älskar sovmorgon. Så underbart att bara ligga där tills man verkligen vaknat till liv ordentligt. Uppe nu, men långt ifrån pigg, ska fundera på vad man ska äta till frukost och sen bege mig iväg till stallet för att pyssla med min älskling, ska lägga om såret han har fått längs med benet, antagligen fasnat eller något annat, så typiskt att det ska hända saker hela tiden! bara att bita ihopa.

nej nu ska jag ta tag i denna dagen också, solen skiner, men en jävla kall blåst :S

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0