SEG SÖNDAG TROTTS DET FINA VÄDRET

Igår blev väl en bra dag, trotts att det hände dåliga saker, varför ska det alltid hända mig? En jävla otur med andra ord!

Blev bio igår som sagt, såg gullivers resor, ingen direkt jätte bra film kan man säga, trodde den skulle vara bättre .. efter filmen blev det hem och landa i soffan en snabb runda, sen skicka Mia att vi skulle komma och kolla läget på festen, helt klart kunde man det, hade inget bättre för sig ändå, så blev en runda dit också, som jag stort ångrar nu! Eftersom man hann knappt med att parkera bilen förän man blev påkör längs med vänstersidan, jävligt spännnade, typ två månader sen det hände senast .. Tur man känner personen som gjorde det, ytterligare bekymmer att ta tag i, ibland är mitt liv så spännande, eller inte! hänt är hänt.

När man väl kom i säng, så började man få en jävla värk i käken, fast att jag knaprat i mig massa piller, där låg man och vände och vred sig antal gånger och kolla klockan, fan jag fick utbrott. Dålig sömn, där med på dåligt humör idag, jag hoppas på att det rättar till sig snart!

Vaknar tidigt idag, fick sms, inget roligt sms direkt! :( Helena har somnat in inatt, fan så orättvist livet kan vara, hemskt .. låg kvar i sängen länge, tankarna snurra och allt annat också, dessa tankar är inte så roliga ibland. Gick upp efter ett tag, fick i mig lite frukost, sen ville Johan sola, så man hängde med, fast att jag inte egentligen behövde, har som sagt trappat ner på solningen, men tydligen trejde gången denna veckan som man solar .. jag överlever, så jävla skönt att steka bara! :)

Nu hemma och slängt mig på soffan, här hade jag tänkt att ligga också, har ingen större lust med något annat, värk i hela huvudet, känner bara för att dra täcket överhuvudet och sova bort denna dagen, fast att solen skiner, vissa dagar är tyngre än andra, bara att acceptera läget, som jag också gör ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0