REDO FÖR KVÄLLEN

Nu är man redo inför söndagsmyset. har varit iväg och handlat massa gott, sen blir det även hämtemat, vad man ska äta är inte bestämt än, får tänka ut något extra gott! :) blev Pizza i fredags sen igår blev det hamburgare, snacka om massa onyttigheter, denna helgen kommer innebära skräpmat! Fast jag gillar det. Smått konstigt att man inte rullar fram, efter allt skit som man trycker i sig ..

Johan står och gör dippan nu, ska bli smarrigt med chips och dippa, ibland är man extra sugen på vissa saker, söt suget finns alltid ..

Ikväll är det söndagsmys som gäller, Mia och bror kommer på besök. Kommer avsluta denna veckan på ett bra sätt, känner jag på mig iaf! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0