ONSDAG

Hade ingen ork eller lust att blogga igår när man kom hem, blev soffläge framför tv direkt ..
Vetrinär besöket gick bra, han såg mycket bättre ut och fick även vaccinatinon spruta, lika bra att fixa det när hon ändå var här och skulle kolla honom, vet inte vad allt detta kommer att kosta mig, men det lär jag märka när räkningen kommer, alltid lika roligt.

Har även planerat in att genom gå en grundservice på bilen på torsdag, kommer det också att kosta, men skulle inte tro att det kommer kosta lila mycket som vetrinären iaf ..

Jobb idag som vanligt, fast har en tidig dag, slutar redan 15.oo. ganska skönt kan jag tycka .. Ett jävla tråk väder idag, riktigt kyligt och massa regn, usch! Stort ogilla på detta.

Får väl se vad denna dagen har att erbjuda efter jobb, kanske sola en sväng eftersom att det var förra veckan sist! Får väl se om det blir ..

Nu mot jobb.

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0