NY KLIPPT & JÄVLIGT SNYGG

Fredag idag, snart har även denna veckan runnit iväg, dock känns det bra, eftersom dom sista dagarna har jag varit ganska död, men jag mår mycket bättre idag! Känns helt underbart att känna sig nästan normal, förutom en svulnad vid käken och kinden, hoppas på att det snart också lägger sig .. Uppe strax efter tio idag, ut med hundarna direkt sen blev det en lång varm dusch för min del, sen blev det lite soffläge (i JOHANS soffa) ..

Dröjde inte länge förän Johan kom hem, han skulle iväg till Åstorp på ärende och jag åkte iväg till Klippan för att klippa bort slitna toppar, första gången man verkligen har blivit nöjd efter att man klippt sig, brukar alltid ta för mycket eller är det något annat man ska klaga över, men idag blev jag nöjd!

När man väl kom hem så blev det att få ihopa tvätten som man tvättade igår, tvättade som sagt (MIN SOFFAS överdrag), eftersom Trixie kräkt där, så nu har man fått en ren och fin soffa igen ..

I detta huset har vi nämligen TVÅ SOFFOR, johan har en på nedanvåningen & jag har MIN SOFFA på ovanvåningen, nu tycker jag att jag är ganska tydlig, fast har varit tydlig innan också, men ändå massa missuppfattningar, jag SKRATTAR högt! :) vissa saker kan gläjda mig ..

Just nu ligger jag i JOHANS SOFFA och bara latar mig, fast funderar på om man ska prov ligga i min EGEN SOFFA där uppe, bara för att! ;)


Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson Johnsson

hahha gumman.. du är goo du.. nu hoppas ja att alla fattar att ni har 2 SOFFOR och inte bara 1

2011-02-18 @ 16:35:36
URL: http://emmanilssonjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0