NERVÖS TILL MAX

Jaha då var denna dagen också kommen, dessa dagar har gått fort tills man fick hem remissen för operation, inte första operationen man har gjort, men detta handlar om annat än förra gången, operera bort en benbit förra gången och nu är det dags för att operera bort en visdomstand, jag har direkt inget val än att göra det eftersom jag har en jävla smärta i mellan åt och den växer fel, kommer aldrig ha någon nytta av den tanden, så idag klockan 14.oo. åker den bort ..

Kan ju säga att jag är så nervös att jag har ont i magen, min magkänsla säger att något kommer gå snett efter detta, vet egentligen inte varför, kan vara för man har haft en jävla otur. jag vet inte helt enkelt ..

Jag får hoppas på det bästa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0