MYCKET GJORT

Min lediga dag har man fått mycket gjort, känns kanon. Ja, det känns jävligt bra helt enkelt!
Varit hos pappa på besök, sen har man tvättat & städat bilen, samt har min bettan fått en grundservice, eftersom lampan lös redan förra veckan så var det verkligen behov nu! Efter ängelholm rundan så blev det hem till Mia för att umgås med henne och bror, åt god mat & så klart blev det kladdkaka och grädde efter. Sist men inte minst så blev det massa annat gottis, känner sig verkligen propp mätt just nu, eller det har man varit ett tag! :)

Nu hemma, slösurfar i soffan, blir film sen läggdags .. klockan rinner iväg känner jag!

Fredag imorgon, men inget skoj för min del, eftersom det är min jobbehelg! usch. men jag överlever nog det också, min bra helg!

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Varit här på visit och kikat hälsar Ronny på www.ecigaretter.eu

2011-02-04 @ 00:59:06
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0