MÅR BRA IDAG

Trotts en vild kväll/natt så mår jag bra idag, känns verkligen skönt att slippa en jävla baksmälla .. Dock har jag en sambo som mår tvärtom, åt helvete. Nog en av hans värsta dagen efter, spyr och har sig! Han har bara sig själv att skylla, jag reagerade själv att han blev nitad och bad honom sluta dricka, istället fortsatte han trycka ner snaps efter snaps! Jag varnade honom iaf, sen var det upp till honom, jag ville bara hans bästa. Fast jag vet själv att hade jag varit i det läget så hade säkert jag själv fortsatt dricka, sån man är tyvärr.

Vi hade en trevlig utgång, gillas skarpt. Vaknade vid 12 idag, så nu är hundarna ute och jag har fått i mig frukost. Blev en äggmacka, riktigt gott.

Så nu håller man planera denna dagen också, inget spännande väder direkt, suck. Annars hade en promenad suttit fint just nu. Få lite frisk luft är aldrig fel!

Vad denna dagen består av är att Mia och bror kommer, vi ska laga flygande Jakob och spela bingolotto och bara ha en mys söndag, kan inte bli bättre. Lugn söndag lär det bli!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0