MÅNDAG

En snabb uppdatering nu då, har egentligen ingen lust att uppdatera gör det bara för jag vet att jag kommer få sms eller liknande att jag inte uppdaterat! Så lika bra att slänga in ett inägg till er nyfikna. Igår spelade vi bingolotto, hoppasdes på vinst, det minsta man kunde begär var en ny lott, men inte ens det ..
Bättre lycka nästa gång, mera kan man inte säga .. Sen blev det bigbrother för hela slanten!

Jobbet idag som vanligt, haft lite lång ledigt så kändes bra att vara tillbaka igen. Slutade 16.oo. sen blev det iväg till City Gross för att fylla kyl och frys, dags för det igen .. Massa gott hemma igen, handlade nämligen för två tusen, så nu klarar vi oss nog ett litet tag ;) Älsklingen packa upp maten och jag slängde mig i duschen snabbt och sen påbörjade jag maten, kommer komma upp bild på det senare .. riktigt jävla gott!

Resten av kvällen blir soffläge, massa mys och massa onyttigheter! Godkväll allihopa.

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0