LUGN KVÄLL

Jobbet idag har gått kanon, lite posetiva saker har man fått reda på, snart löneökning : ) nästa månad är det dags, stort gilla på det! :)

Slutade 16.oo. begav mig hemåt, när man nästan var hemma så ringde min jobb telefon, fan tänkte jag! Bara att vända och köra tillbaka för att lämna den på jobb, så typiskt när man nästan var hemma! Damp. När man väl kom hem så hade älsklingen maten färdig, bara för mig att äta. Lite bortskämd får man allt vara. Blev någon slags gryta och ris, riktigt gott.

Efter att vi fått i oss maten så blev det iväg till Strövelstorp för att hämta morötter, sen stallet.
Har tagit mig en dusch och sen har vi gjort blåbärspaj till efterrätt med vaniljsås. Mums kan jag säga ..

Nu blir det massa mys med min älskade sambo! :) Film innan det är Big brother.

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0