LEDIG DAG

Gud så skönt det har varit med lite ledighet idag, varit välbehövligt.
Har fått i mig lite te och tilltugg till det, så känner ingen hunger längre, samt fått igång tvätten, bara att vänta tills det är klart, då är det dags att hänga upp för tork .. just nu sover hundarna, men dröjer nog inte länge förän det är liv här igen, eftersom dom har sina stunder! :)

Älsklingen slutar jobbet snart, så det är då jag kan tänka mig att hundarna får igång varandra igen. Sånt man får ta ..

Annars har jag inget direkt planerat idag. Känns som det kommer bli en lugn kväll, har direkt inget sug för något annat, bara allmänt seg nu sen jag kom hem .. ork lös helt enkelt! Men skulle något spännande dyka upp, såklart kanske man får bättre sug på att göra något!

Nu ska jag fortsätta varma soffan! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0