KVÄLLSPROMENAD AVKLARAD

Nu börjar denna dagen gå mot sitt slut, min lediga dag. Fast jobbar kväll imorgon, så jag har ytterligare en sovmorgon, fast ska nog gå upp i tid så man hinner med lite innan det är dags för jobb. Känns lite nyttigare på något vis, sen har man alltid en del måsten som man ska ta sig igenom .. Eftersom man fått nytt schema så börjar man inte jobba förän 14.15. en timme senare än tidigare, riktigt skönt! Fast att det bara är en timme så gör det ändå mycket ..

Kvällspromenaden med hundarna är avklarad, så nu väntas big brother. Hoppas på ett bra avsnitt ikväll ..

Fortsatt trevlig kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin blogg du kanske vill kolla och skriva vad du tycker om min blogg :D <3



Om du inte gillar sånna här kommentarer så ber jag så mycket om ursäkt och ha en fortsatt bra dag :D

2011-03-01 @ 09:28:11
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0