KVÄLLENS PASS AVKLARAT

Jaha, då var tisdags kvällens pass avklarat .. Känns skönt! Har haft en bra kväll, allt har gått i sin vanliga takt och inga konstigheter ..

Hemma stax innan tio, trixie fick komma ut och sen har man gjort sig i ordning för soffläge och sen sängen, så nu slösurfar man lite innan det är dags för sängen för mig och Trixie ..

Imorgon är det jobb igen, 07.30 - 16.00, den vanliga tiden för mig. sen lär det bli stallet till min älsklling, får se hur vädret är om man tar sig en ridrunda, hoppas på bra väder iallafall, för jag vill att våren ska komma! Hade varit underbart ..

Ni alla får ha en fortsatt kväll/natt! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0