KVÄLLEN AVKLARAD

Nu har man kommit hem i lugn och ro, har haft en bra kväll på jobbet, en lugn sådan. Känns verkligen skönt när man har det som denna kvällen, flera sådana tack ..

När man kom hem så stod det en bukett rosor på bordet, en chocklad ask och ett paket .. Detta hade man verkligen inte väntat sig .. trodde fel helt enkelt!

Klockan rinner iväg och känner att jag behöver sova, eftersom man är nervös och tankarna bara snurrar runt så vet jag att jag kommer ha en jobbig natt. Klockan ringer lite över sex imorgon, ska jobba fram tills tolv, sen blir det hem snabbt för att ta ut Trixie och sen iväg mot Kristianstad för operation .. Fan så nervös jag är över detta, låt det gå bra och efteråt ..

Så nu ska jag och Trixie krypa ner under täcket, så godnatt allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0