JÄVLA VISDOMSTAND

Kan ju inte säga mera än att det värker i hela vänstersidan i käken, fyfan så ont det kan göra ..
Tacka gudarna för att den ska opereras bort på tisdag, riktigt nervös över detta, tyvärr. Så jag hoppas på att detta ska gå bra .. man förstod verkligen hur illa det var när man såg röntgenbilderna .. att jag har direkt inget val än att ta bort den ..

Tisdag klockan 14.oo. på käkkirurgiska i Kristianstad på Centralsjukhuset är det dags för denna tanden att ryckas ut, vet att jag kommer inte vara människa efter antal dagar efter uttaget, men det kan det vara värt efter denna smärtan som kommer och går hela tiden!
Låt bara detta gå fort ..



Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0