JÄVLA STORM

Kan ju säga att jag har knappt lyckats sova inatt, la mig i för sig inte förän närmare ett, eftersom jag inte var sov trött och hade ändå sovmorgon, men när jag väl gick och la mig så hörde man bara alla ljud från blåsten, väldigt obehegligt, sen har man lyckats sova ett tag och sen vaknat igen, inget spännande direkt .. men lite sömn har man lyckats att få, ytterst lite! Jag ska nog klara av kvällens jobb pass, fast kommer vara sjukt seg ikväll, hoppas på en bättre natt inatt!

Jobb för min del 13.15 - 21.45. så ska snart bege mig till jobb, ett jävla väder ute än, kommer säkert hålla i sig ett tag, eftersom det håller i sig än, jag hoppas på att det snart ska lugna sig ..

Vi hörs garanterat när jag slutar ikväll!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0