JAHAJA

Här vaknar man, helt lost i planeten, men iaf är klockan snart tio, jag fick sovmorgon tills för drygt en halv timme sen, väldigt skönt kan jag ju säga.

Sen att man inte har blivit väckt av Zeke har också kännts konstigt, kan vara för att älsklingen har tagit med honom till jobbet, så jag har verkligen haft en skön sovmorgon så man slipper vara på dåligt humör när man vaknar!

Trixie är ute och jag seg surfar, ganska så skönt att ta allt i sin egen takt på morgon kvisten .. så hade tänkt att sitta här ett tag till sen blir det att göra sig i ordning och sen kanske få i sig lite frukost kanske, smått hungrig redan, får se vad det blir till frukost idag, känner för något riktigt gott iaf.

Annars idag hade jag planerat att städa, men när jag kom hem från stallet så hade älsklingen redan gjort det klart, så nu slipper jag tänka på det idag, väldigt skönt. Ibland överaskar han verkligen mig. Bland annat stod det rosor på bordet i månadags, lite gulligt kan jag tycka! :)

ledig dag framför mig, jag ska njuta lite extra mycket! :)

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: isabelle

grymt bra blogg! läsvärd :)

2011-02-03 @ 10:52:18
URL: http://isabellekaren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2011-02-03 @ 11:51:28
URL: http://iisabelle.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0