JAG VET ATT NI SAKNAT MIG

Tyvärr haft fullt upp med annat än att uppdatera massa, har heller inte haft lust eftersom vissa saker har hänt, hastigt och lustigt, sånt är livet ..

Igår jobbade jag tills halv fyra, blev stallet direkt för att rida en runda på min älskling med Mari, tog en annan runda, alltid lika roligt med omväxling! Väl hemma hade jag en trött häst, även jag, små kyligt blev det också trotts att det varit väldigt fint väder under hela dagen .. nu jag saknar våren och sommaren!

Sen resten av kvällen blev väldigt lugn, jag körde och solade en sväng, jävligt skönt kan jag säga! :)

Imorse vaknade man tidigt och invänta att klockan skulle ringa, hatar att vara i det läget när man verkligen vill sova, usch. En bra dag på jobbet idag, slutade även idag halv fyra samma dag tur imorgon! Toppen.

När man slutat kom svärmor för att lägga om Zekes tass, eftersom han var hos vetrinären igår för att ta bort en klo som han hade knäckt, alltid ska det vara något eller hända, en jävla otur kan man mera säga .. sen lite senare blev det att ta in hästarna, verkligen skit väder idag och har varit halva dagen, jag hatar detta piss väder, våren är mer än välkommen! :)

Så nu ska jag ut med Trixie sen ska jag krypa under täcket och försöka få lite bättre sömn inatt, hoppas på det bästa, sen är det fredag imorgon och jag håller helg! :) kan inte bli bättre med lite ledighet nu. kan jag verkligen behöva! :)

Godnatt allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: emma nilsson johnsson

yeeees du har skrivit igen..

2011-02-11 @ 10:31:28
URL: http://emmanilssonjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0