JAG HATAR TIDIGA MORNAR

Igår fick man plötsligt besök, av Mimmi, Tuda och bror, alltid trevligt : ) dock paff när det står en bil utanför och gasar och har sig .. : ) resten av kvällen blev tv tittande och massvis med mys. bra avslut på dagen!

Ahh, tog fan tid innan man kom ur sängen, definitivt när älsklingen får ligga kvar i sängen medans jag måste lämna mitt varma täcke .. Vaknar upp av att man har ont i hela käften, stygnen håller på att släppa, ingen skön känsla kan jag säga, tryckt i mig lite piller och nu hade jag tänkt bege mig mot jobb ..

Jag hoppas på att denna smärtan ger sig, slutar 16.oo. sen blir det stallet för min del, om jag mår bra vill säga.

Ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0