INGET SPÄNNANDE FREDAG INTE

Nej kan man lugnt säga, blev en lång sovmorgon för våran del, alltid lika skönt att sova ut. Att vakna utvilad är ett stort pluss .. uppe vid halv elva, tog en dusch en blev det frukost.

Så nu har man gjort sig i ordning och klar för att bege sig till jobb, inget vidare roligt kan jag säga, när det är fredag och man ska behöva jobba fredagskväll, fast ska inte klaga. Har fått en mysig morgon med min underbara man, så ska väl inte klaga så värrst mycket! Men en ledig kväll hade man nog uppskattat mera än behöva vara på jobb, hade nog alla tyckt .. Slutar 21.45 ikväll, så blir väl soffan sen bums mot sängen eftersom man ska upp tidigt imorgon igen för att jobba hela dagen och sen är det utgång på kvällen, så pigg kan man ju hoppas på att man är, så man orkar med kvällen/natten. jag hoppas på det iaf! :) blir nämligen 57:an imorgon, jag bara hoppas på att det kommer blir en bra kväll! :)

Ha en bra fredagskväll allihopa.

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0