HELT DÖD

Jag hade tänkt att bege mig till jobb kändes som att det gick på rätt håll och lite smärta kan man stå ut med, vaknade runt tre och mådde hyffsat, sen vaknade man halv sex och spydde som fan, sen dess har man mått riktigt dåligt. Spytt, fått i mig lite dricka sen lyckats sova en runda osv, samma under hela dagen ..

Svärmor var orolig för mig så hon var här på besök och fråga hur jag mådde, även om jag behövde något, just då ville jag bara försvinna från detta skitet. Hemskt att må såhär dåligt. Kan ju säga att jag är riktigt hungrig och smärtan är maxad, har inte fått mig något smärstillande pga att jag spyr upp det, så inte lönt att trycka i mig något, skulle behöva komma till apoteket och hämta ut min medicin så får se om jag har orken till att göra det, annars får jag fixa någon annan som gör det till mig. Att man kan må såhär jävla dåligt och ha sån smärta är helt sjukt ..

Nu orkar jag inte mera, ligger och skriver, men känner illamående och smärta, så nu blir det att försöka sova igen ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Lea

hej, fin blogg du har :)



kika gärna in på min blogg och var med och tävla om att blia veckans blogg.

2011-02-16 @ 17:03:41
URL: http://leastromvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0