HEJ PÅ ER

Frokosten är nere, och älsklingen har varit hemma på middag en runda, så nu sitter man här ensam igen, men inte helt ensam, har egentligen det bästa sällskapet som man kan ha, Trixie så klart ..

Snart ska vi ta och bege oss iväg till Pappa för att hälsa på, sen ska jag fixa frimärke samt skicka iväg två viktiga brev, så nu håller jag tummarna att detta ska gå min väg! :) Sen är det dags för mig att ge min bil en tvätt, för den ser verkligen ut som fan, kanske blir det att fixa invändigt också, eftersom man ska iväg med den på en service koll, tur man har en bra vän som kan hjälpa mig 'Andreas' så det blir billigare och man vet verkligen att det blir gjort ordentligt! Gäller att ta sin chans ..

Annars idag hade jag tänkt umgås med Mia en sväng, eller resten av dagen/kvällen rättare sagt, känner att det kommer bli en lång dag, men det fixar vi nog. Detta är min lediga dag, ändå är det fullt upp, skulle egentligen vara en vilo dag för mig, inte göra ett skit, för man känner att denna helgen kommer bli lång eftersom det är min jobbe helg!

Igår la man in om semester, har lagt in om fem veckor, så det hoppas jag på att dom ska godkänna att bli av med mig så pass länge, känner redan nu att dom veckorna hade varit välbehövliga! :) Hade inte skadat med lite ledighet, inte för min del iaf ..

Nu fortsätta mysa ett tag med Trixie innan man ska bege sig iväg på lite ärende! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0