HÄRLIG RUNDA MED MINA UNDERBARA ÄLSKLINGAR

Jaha, då blev det en lång runda i det härliga vädret med mina älsklingar, Hugo & Trixie så klart .. Vem annars? ;)

Så nu har man två nöjda djur, känns alltid skönt efteråt! :) jag hoppas på lika bra väder imorgon så man kan komma ut på en runda till! Passa på när man har lite ledigt så man kommer ut när det är ljust, fast det går mot ljusare tider nu, känns toppen!

Så nu blir det duschen och göra sig i ordning, sen bege mig hem till Mia, vi har inte planerat än vad vi ska göra, men vi har bestämmt att vi ska äta något gott iaf, sen får vi se vad som sker ikväll för våran del! :)

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0