HÅLLER HELG

Det är idag som jag håller helg, efter 15.oo. egentligen om jag skulle jobbat. Men håller ändå helg nu, känns skönt att ha tre dagars ledigt, fast att jag vet att jag nog måste ta det väldigt lugnt nu efter allt, kanske kan vara bra med en lugn helg också? som det ser ut nu så blir det lugn för min del, för med denna smärtan har jag verken lust eller ork att göra något ..

Ska försöka få i mig lite mat idag också, eftersom jag inte fått i mig något ordentligt sen i tisdags morse, så kan ni tänka er att min mage skriker efter mat .. dessutom är jag riktigt sugen på allt, en riktigt god middag hade inte suttit helt fel för min del just nu! Får se vad man ska tilllaga.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0