FRISK LUFT GJORDE NOG SUSEN

Ja då var man hemma igen, blev en snabb runda till stallet för att titta till min fyrbenta älskling, allt var bra med honom, och såret ser ut att läka fint, känns väldigt bra för min del .. kändes väldigt bra för mig att komma ut i friska luften fast att det var välidigt kallt och blåsigt, fast det har man redan vetat sen ett par dagar tillbaka att detta vädret skulle hålla i sig, jag vill ha vår nu! Så man slipper detta tråkiga vädret, det gör mig på dåligt humör på något vis .. känner mig lite piggare nu efter att få komma ut en runda, men ändå illamående och skit kvar. Har lyckasts att börja tvätta en maskin tvätt, som består av min jacka, den behöver verkligen en tvätt, passa på nu när jag ändå inte kommer att använda den, lika bra. Sen har man par maskiner tvätt att slå igång, eftersom Trixie kräkts i soffan så måste kuddöverdrag tvättas, tur man tog det beslutet att köpa en soffa så man man ta av och tvätta ..

Annars idag har jag ingen aning om vad man ska göra, får väl vila och åter vila, smärtan kommer igen, så dags att få i sig tramadol och sen lägga sig och vila.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Alexander Nordström

Hejsaan , fin blogg och header du har ! :D

2011-02-17 @ 15:01:48
URL: http://allenordiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0