FREDAG & LÖRDAG

Igår blev det en hel dag med Mia, blev en lång shopping tur, först en tripp till Väla, sen blev det en runda till Familia också, hittade mycket fint! Nöjd med mina inköp som man fick med sig hem .. Sen bär det av mot Klippan för att slänga sig på Mias soffa .. Det var då vi båda kom på att ingen av oss hade ätit något ordentligt under dagen, bara frukost för min del! Blev att vi beställde Pizza från Chilli, den ny öppnade i Klippan. Riktigt god mat gör dom ..

Kvällen slutade hemma hos Samme, där dom satt par stycken och drack. Ingen alkohol för min del, gäller att vara rädd om sig, iaf för min del!

Vakande vid tio tiden, gick upp och fick i mig lite frukost och sen blev det stallet, passa på när det är riktigt bra väder, kan våren vara på gång nu? Jag hoppas på det iaf. Blev en liten runda med mina fyrbenta älsklingar, så Trixie fick sin motion också, lika glad som alltid.

När man väl kom hem så blev man sugen på att sola, skickade iväg ett sms till Mia om hon också var sugen, så klart var hon det, och Johan också när man nämnde det, han har för sig att han ska ikapp mig helt plötsligt, aldrig att han kommer lyckas .. ;) Nu har man bättrat på sin bränna lite, känns bra! 

Så nu blir det en dusch för min del och göra mig i ordning inför kvällen, blir Bio ikväll! Trevligt.

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0