ETT JÄVLA RYCK

Igår fick man sig ett jävla ryck, ett shopping ryck, ovanligt för att vara mig, eh nej! :)
Jobbade tills halv tre, sen blev det iväg mot Ullared, hämtade upp bror sen begav vi oss iväg, kan ju säga att där var lugnt och skönt för första gången, riktigt skönt att bara gå i lugn och ro, mycket fina saker med mig hem! Dock blev det billigare än vad det brukar, men nu har jag så jag klarar mig ett tag, lite bra att ha och massa annat fint som man hittade! :) Hemma strax efter nio, då plockade man upp alla sakerna, älsklingen hjälpte mig, så slapp man packa upp allt själv. sen raka vägen in i duschen och sen soffläge och big brother .. Får man ju inte missa! :)

När man väl kom i säng så dröjde det inte länge förän man somnade, sjukt trött i huvudet och hela kroppen, verkligen lång dag ..

Älsklingen känner sig bättre idag, så hoppas på att han blir frisk snart .. vi hade lång sovmorgon och gick upp tillsammans för en gång skull, åt frukost och sådans mysigt. När frukosten var nere så blev det iväg till stallet för lite mys och få i honom sina doser av medicinen samt vitaminer, inget han tycker om men måste för att hålla sig bra i muskler och liknande .. min lille älskling. Hoppas på att allt ska bli bra någongång, känns som det går på rätt håll iaf, helt bra kan man alltid drömma om!

Nu har vi kommit innan för dörrarna dock ska vi iväg och sola en runda i klippan, behöver bygga på sin färg lite. Inte helt fel! ;) sen ska man ta ett rejält städryck och kanske sätta igång en maskin eller två ..

Nu mot Klippan.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0