DET VÄRSTA ÖVER?

Mår inte bra, men känner att det går framåt, just nu iaf. Sista gången jag spydde var inatt, Trixie har också slutat att spy, så känns som det går mot det bättre ..

Sov hela dagen igår och har lyckats sova hela natten också, vaknade till liv ordentligt klockan 11 idag. Helt sjukt vad slut i kroppen jag måste ha varit för att lyckats vara så trött .. men känner mig ändå väldigt trött och sliten, usch. hoppas på att må helt bra snart.

Har även lyckats få i mig ett glas filmjölk nu, hoppas på att få behålla det. Utan att behöva spy igen, inget man vill direkt.

Har inte varit i stallet sen i måndags, så känner att jag behöver komma dit en runda och titta till min älskling, får se om jag orkar mig upp och åker dit en runda. Hoppas på att orken visar sig ..

Så nu hoppas jag på att det värsta ska vara över och jag ska må bra framöver.

Puss från mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0