BÖRJAR VECKAN MED EN FRIDAG

Kan det bli bättre? helt underbart.
Gårdagen blev toppen, god mat och trevligt sällskap mera har jag inte att säga om gårdagen! :)

Idag är man inte uppe med tuppen direkt, vaknade strax efter nio, har hunnit med att ta ut hundarna och fått i mig lite frukost, så nu hade jag tänkt att få på ridkläderna och bege mig iväg till stallet för en runda på hästryggen, se hur han är idag innan jag beger mig ut om han fortfarande är stel så får han åter vila. Bara hoppas på det bästa, detta har gått väldigt långt. usch! Inget roligt alls kan jag säga ..

Annars idag har jag direkt inget planerat, tar dagen som den kommer, får se vad man får lust med!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0