SMÅTT IRRITERAD

Blev att man åkte ner till älsklingens jobb för att pussa lite på honom, sen vidare till Klippan för att handla med Emma, tråkigt att handla själv ju. Hon behövde ändå också ha hem lite, så det passade bra!

Väl hemma så blev det att tömma alla sopor och skit här inne, sen satte man igång och elda upp det mesta skitet. Har fixat en maskin tvätt och dammsugat, när man väl skulle ta vatten så var där inget, prova alla kranar i huset, inget fungerade. Snacka om utbrott! Ringde Älsklingen direkt så han fick ringa sin chef, tydligen har pumpen gått sönder, så det skulle komma någon elektriker och kolla och försöka fixa, jag hoppas verkligen att vi får vatten idag igen!

Nu hade jag tänkt byta om sen bege mig iväg till svärföräldrarna, har planerat med svärmor att vi ska ta en runda på hästryggen nu i eftermiddag, riktigt bra väder för en långrunda idag! Mysigt ..

Vi hörs senare ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0