RIKTIGT JÄVLA BRA

Igår blev en lugn kväll, klickade igång två av Maria Wern filmerna, riktigt bra. Så jag ska verkligen se dom andra också! :)

Idag är man långt ifrån pigg, snarare tog det en jävla tid för mig att komma ur sängen, jag hatar tidiga mornar. Det tråkiga är att jag lär inte ha sovmorgon förän på söndag morgon, usch. Hur ska jag stå ut? haha. Tufft att komma igång igen efter par veckor semester!

Slutar kvart i fyra även idag, sen lär det bli en solrunda antagligen sen stallet för min del, hoppas på att det inte blir regn idag så det blir en runda på hästryggen, man kan ju inte mera än hoppas ..

Vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0