TORSDAGEN 11 NOVEMBER

Godmorgon får man väl säga, uppe med tuppen idag .. fast att man är ledig och kunde sova ut, men icke kunde man det, eftersom vi ska ha hit snikaren idag, som ska komma och sätta upp en fläkt så vi kan börja elda i braskaminen, än har han inte kommit .. kan hoppas på att han snart dyker upp!

Han skulle ha varit här redan vid åtta, snart en timme sen .. ovanligt det är så egentligen med sånt folk! Inget ovanligt om jag får säga mitt! Han dyker väl upp snart!

Uppe strax efter åtta, ute en sväng med Trixie och nu halv ligger man i soffan men ska bege mig upp och fixa till mig lite för sen blir det fixa lite här hemma, sen iväg till Ängelholm för att visa upp bilen med skadorna så dom kan fixa det ..

Nu lite frukost kanske ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0