VERKLIGEN SEG DAG IDAG

Har gjort lite vettiga saker sen jag skrev sist.
Bäddat sängen & diskat undan mitt berg med disk, så nu hade jag tänkt att laga något att äta innan jobbet, sen ta mig en lång dusch, eftersom man bara luktar solbränna sen man var nere på oasis för att sola ..

Mycket mera har jag inte haft ork till, vissa dagar är mer eller mindre dåliga.
Känns som jag kommit in i en dålig period, hoppas på att det snart går över, att det bara varar i en kort period!

Jag får ta det som det kommer helt enkelt.

Fast en sak vet jag 'bagateller hit & dit! men man måste klaga, det hör till livet, men man får aldrig glömma att stanna upp och tänka efter och uppskatta'

man har aldrig ryggen fri .. glöm dagens bekymmer, för imorgon kommer nya ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0