GODMORGON FOLKET

Jaha, idag skulle jag ju sova länge var det tänkt. Jag vaknade redan klockan sju ..
Sen dess har jag minst vaknat en gång i timmen, inte ett dugg roligt!

Sov som sagt hos ♥ inatt, så ringde hans pappa närmare tio för att sätta in ny tvättmaskin, för den andra har blivit kass, det var bara för ♥ att gå upp medans jag låg kvar ett tag till, gick upp efter ett tag också, lagom seg i kroppen, tvungen att bege mig hemåt för Trixie skulle ha sin mat medmera ..

Så nu är man hemma & segar för fullt.

Förkylning & hosta har smygit på mig, suck. Det suger riktigt mycket kan jag säga! Värst är det med hostan, just nu är det ganska så lugnt, men framåt kvällarna är det hemskt & natten ska vi inte snacka om, kan knappt sova ..
Hade tänkt få i mig lite frukost kanske, sen vet jag inte om jag ska bege mig till stallet eller bara krypa ner under täcket, jadu det är en bra fråga allså, egentligen är jag sugen på en ridtur men vet inte om det är så lyckat om jag inte mår så bra, får se vad jag gör helt enkelt ..

Som alltid annars gör jag inte det bästa för mig själv, tyvärr.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0