UTBROTT

Fick nyss ett jävla utbrott, då menar jag verkligen utbrott.

Emelie undra igår om hon kunde låna pengar av mig, så skulle föra över pengarna, så hade min dosa lagt av .. 
Snacka om otur, så det var bara för mig att bege mig ner till banken för att fixa ny, tur som man har att man har banken nära sig, nu är det fixat iaf, trodde att det skulle ta par dagar för att få en ny, i med att det gäller massa koder o skit, blev lite rädd eftersom snart ska alla räkningar också betalas ..

Alltid ska det vara nått.

Fjärde personen som lånar pengar av mig denna månaden, är jag en bank eller?! Man börjar undra lite smått!

Här ställer man upp för allt och alla, jag hoppas verkligen man får det tillbaka en vacker dag ..

Nu återgå till städningen ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0