UPPDATERING

Igår blev det som sagt hem till samme på party, jag hade bestämt mig från hela början att jag inte skulle dricka denna helgen, skulle haft en vit helg hade jag tänkt ..
Eftersom det var bra länge sen, blivit fest varje helg sen par månader tillbaxs, för mycket helt enkelt ..

Alla andra började dricka, sen kände jag bara suget, så blev att jag också började, dåligt av mig egentligen att inte hålla vad man tänkte från början, bättre lycka nästa gång! ;)

Efter samme, blev det ner till parken någon timme, sen efterfest hemma hos Samme igen, innan efterfesten så blev det Pizza, jävla tur att parkkiosken hade öppet, så man fick ner lite mat ..

Parken var ingen höjdare kan jag säga, roligare har man haft.

Hemma inatt någongång, vet inte exakt. Kan säga att man var ganska så sleden, men ändå när man kom hem inatt så slängde man sig på soffan med ♥ innan det blev sängen, normalt? eller inte.

Vaknade runt nio idag, fast gick bara upp för att dricka sen gick jag och la mig hos ♥ igen. Mys hela morgonen.

Sen när man vaknat till liv, blev det iväg till stallet direkt .. Blev en skogsrunda idag, flugorna var inte så värst jobbiga idag som dom brukar, så det var skönt ..

Efter man var klar blev det hem till pappa för att äta middag & umgås med Bror & Mia, spelade wii medmera.
Trevligt om inget annat.

Nu har man kommit hem, sitter med färg i håret som snart ska ut, färgar utväxten .. behövdes verkligen.

Snart ska färgen ur sen blir det att göra sig i ordning inför ikväll .. Blir ut & äta samt Bio på schemat.
Kommer nog bli trevligt! Länge sen man var på Bio.

Nu duschen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0