TVÄTT & STÄDNING STÅR PÅ SCHEMAT

Igår blev det en hel dag med Emelie, bra länge sen vi träffades, minst två veckor sen ..
Bra länge sen eftersom vi annars umgås dagligen! Både på jobbet & på fritiden, vi har tydligen haft lite semester ifrån varandra kan man säga ;) kan väl behövas det också.

Efter skogspromenaden, blev vi väldigt hungriga .. Så vi planerade att åka iväg för att äta någonstans, tog säkert nästan en timme, innan vi kunde bestämma oss! ;)

Till slut så bestämde vi oss för sibylla, kan säga att det var riktigt gott, sen var man mätt resten av den dagen.
Sen blev det lite galna äventyr överallt, haha. kan mera säga galenskaper.

Avslutade kvällen med en kvällspromenad i halva klippan med hundarna, då var klockan närmare 12, haha.

Sen hem en runda för att hämta lite saker sen hem till ♥ för att sova där.
Mysigt om inget annat, slipper sova ensam.

Vaknade till liv antal gånger innan man klev upp, jag fick sms & sen fick ♥ massa telefon samtal också, så bara att kliva upp efter ett tag, så nu har jag kommit hem. Har varit nere i tvättstugan & kollat efter tvätt tid & som tur ar där ledig mellan 12-17, så nu tvättas det för fullt.

Ska snart ner i tvättstugan igen, ska bara få ner lite frukost innan man beger sig neråt.

Ska även ta tag i min städning idag som jag inte fick gjort igår, kan inte flytta fram det längre nu ..
Hjälper inte att flytta fram det hela tiden, ingen annan gör det ändå till mig.

Nej nu får det bli frukost & sen kallar tvätten.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Cindy Åkesson

Fin blogg :)

2010-08-03 @ 15:21:42
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0