TRÖTT OCH OENGAGERAD

Kan man lugnt säga, just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och sova resten av denna dagen.
Men har tyvärr saker att göra, som måste bli gjorda ..

Kom nyss hem igen, blev lägenheten för att ta lite saker och sen vidare för att sola en runda och efter det blev det inom statoil för att bytta två trasiga lampor på bilen, när man ändå var igång med bilen blev det inom för att tvätta den också, lika bra.

Efter det blev det hem till Pappa för att hälsa på honom, över en vecka sen jag snackade med honom.
Eftersom hans mobil gått i sönder och han inte har pallat sig iväg för att köpa ny dom närmaste dagarna, men nu hade han tydligen köpt ny, men inte satt igång den, för han inte visste eller förstod sig på den nya mobilen!

Hann även med att träffa Bror och Mia en sväng .. trevligt.

Nu hade jag tänkt börja röja undan här hemma lite, eller mycket!
Har en hel del att göra och som verkligen måste göras, älsklingen är inte hemma heller, han är iväg och hjälper sin kusin, så märker när han dyker upp!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0