TREDJE SITTNINGEN

Godmorgon allihopa.

Jag hade rätt från början att jag inte hade någon ork till att köra hem från ♥ igår, så sov där inatt.
Blev en liten kvällspromenad med Trixie, sen blev det soffläge för våran del, han är fortfarande sjuk & fått tid till läkaren imorgon bitti, hoppas det inte är något allvarligt bara ..

Vaknade av sms imorse, eftersom jag jagat pecke igår så hörde han av sig nu på morgonen att han kunde fixa tid till mig idag, så idag är det dags för min tredje sittning på min tattoo .. ska bara finslippa det sista som ska göras, en del skuggor medmera, får väl se hur jag har tänkt när jag väl sitter i stolen hos honom, kommer alltid nya tankar i sista sekund ..

Bror hörde också av sig när jag var på gång hem, han skulle komma för att hälsa på, eftersom han är ledig idag.
Så han skulle komma nu snart ..
Vet en som blir överlycklig iaf, det är så klart Trixie .. Kan inte säga mycket mer än att det är hennes favorit!

Nu får det bli lite frukost, sen göra sig i ordning tills det är dags att bege sig, eftersom jag inte vet exakt vilken tid det blir, utan att han bara skulle höra av sig, han sa bara runt middags tid ..

Vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: chawo

Sååå söööt bloggdesign du har och skiiit sööt är du :O<333

2010-08-04 @ 12:08:29
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättesöt blogg! :)

2010-08-04 @ 12:29:21
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg du har(;

2010-08-04 @ 13:35:23
URL: http://emeliethisismy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0