TREDJE SITTNINGEN AVKLARAD

Nu har man gjort tredje sittningen på denna tattoon, känns som att den är klar som den är just nu, men allt kan förändras väldigt fort, kan ändra mig helt enkelt. Lätt gjort när det gäller mig.

Tar tyvärr mina beslut förfort, ändå lär jag mig inte av mina misstag.

Har även tid hos frissan idag, hade nästan glömt bort det. Har tid halv tre, så nu måste jag bege mig.
Eftersom det är knappt tio minuter tills dess, blev tyvärr inte nöjd med förra klippningen, helt hackigt.
Så jag hoppas på att ha något hår kvar efter jag kommer därifrån idag, tror nog jag måste klippa mig kortare för att kunna fixa till det, AHHH riktigt utbrott har man just nu . FANFANFAN säger jag bara.

Kommer komma upp bilder på tattoon senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0