TISDAGEN 31 AUGUSTI

Nu är man hemma, eller ett litet tag sen man kom innan för dörrarna här hemma ..
Efter jobbet blev det att fixa presentkort till bror som mormor skulle ge honom, körlektioner från körskolan, kan vara bra eftersom han får sätta fart med sitt körkort kan jag tycka .. Slippa köra runt på han överallt och ingenstans.

Efter det blev det inom min hyresvärden, men fick ingen kontakt så kunde inte lämna nycklarna och sen blev det sola för min del, väldigt skönt kan jag säga ..

När man solat blev det affären för att handla lite och nu hemma, ska göra något att äta sen blir det lång promenad med Trixie i det härliga vädret!

Sen invänta svar från Mia om man ska hjälpa henne lite med flytt, eftersom hon ställde upp för mig så helt klart ska jag ställa upp för henne .. riktigt glad över all hjälp man fick av henne! fett mycket kärlek till dig.

Bredband bekräftelsen kom idag också, så nu hoppas man på att dom hör av sig så fort som möjligt om bredbandet, har mobilt bredband just nu, men ska ha annat sen från bredbandsbolaget, högre hastighet, blir nämligen 24 denna gången .. Kommer bli skit bra!

Nej nu får jag sätta igång här hemma, så man får gjort något. Blir bara seg av att sitta här just nu.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0