STALLET NÄSTA

Nu har man fått gjort massa måsten, känns alltid lika skönt att ha det gjort, fast att det är segt att behöva göra det på en av sina lediga dagar, det är då man hinner med mest att göra, så lika bra att ta ett rejält tag när man ändå är igång ..

Har tvättat, städat hela lägenheten, tagit hand om mitt berg med disk & lagat middag. Nu var det nog allt ..
Så nu hade jag tänkt bege mig till stallet för lite äventyr, ska nämligen bege mig ut på en ny runda, se vart man hamnar, kan bli ganska spännande att komma ut på lite nytt, samma gamla vanliga rundor blir tråkigt i längden!

Ikväll blir det antagligen fredagsmys, hemma ganska sent kan jag tänka mig.
Blir snabbt par timmar i stallet när man väl är igång nämligen, finns så mycket runt omkring ridningen som också ska göras, som inte många tänker på egentligen, men så är det iaf.

Nej nu ska ridkläderna på, sen måste jag bege mig.

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0