SOVMORGON IDAG IGEN

Jag har det allt för bra kan man säga, men jag tycker att man ska ha det väldigt bra när man har semester, nog en del som håller med mig vad jag tycker om det ..

Vaknade till liv att små ungar skrek utanför runt 8 tiden, men vände mig om igen för att sova vidare ..
Vaknade sen till liv vid 11 tiden igen, då gick man upp. Kände att det var lika bra, jag hade lätt kunnat sova ett par timmar till, men har en del som ska göras idag ..

Så idag ska jag försöka göra massa vettiga saker, kan behövas.

* Långpromenad med Trixie.
* Städa lägenheten.
* Rida, passar även min kusins hästar.
* Handla

Ja det var nog allt som står på schemat för denna dagen, kan tycka att det är tillräckligt med vettiga saker för denna dagen, skulle behöva göra fler egentligen, men allt hinns tyvärr inte med. Jag gör så mycket jag hinner med! Blir bäst så ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: feztis

Låter som du kommer ha fullt upp idag :) Skönt det, då går dagarna lite fortare ;)

2010-08-02 @ 12:12:33
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0