SÖNDAG

Ja då var det redan söndag .. helgen snart slut. Som i vanlig ordning så rinner bara dagarna iväg.
Igår skulle egentligen älsklingen jobbat, men regnade så han slapp jobbet.

Så då passade vi på att köra det sista stora flyttlasset från min lägenhet, soffan medmera.
Helt klart känns det bra att få ha gjort allt, men sen samtidigt jävligt konstigt, mitt huvud snurrar än, räddslan finns inom mig att detta ska gå åt helvete, rädd för att något ska hända helt enkelt och det är de sista jag vill ..

Efter vi kört sakerna så blev det att ställa i ordning en del saker sen blev det en lång dusch för våran del. Verkligen behövligt och underbart skönt.

När duschen var gjort fick jag mig ett ryck och blev sugen på vofflor,
så det ställde jag och gjorde till mig och älsklingen, riktigt gott kan jag säga er. mums. Ingen glass hemma så det fick älsklingen köra och handla medans jag gjorde vofflor ..

Blev soffläge medans vi planerade vad som skulle ske under kvällen, jag hade inget sug efter något speciellt, men helt klart var man sugen på att hitta på något, men vad hade vi ingen aning om. Till slut planerade vi Bio .. Bror, Mia, Samme och så klart jag och älskligen .. Blev Growns ups, kan säga att det är en sevärd film.
Många skratt!

Efter filmen blev det soffläge och mys här hemma, men dröjde inte länge förän man slocknade, riktigt jävla trött var man ..

Idag vaknade man som vanligt först, älsklingen sover fortfarande. Ville verkligen sova länge idag, men gick inte så bra, vaknade till sen började de snurra i huvudet hur mycket man egentligen har att göra .. Så bara för mig att kliva upp än att bara ligga där och fundera över massa skit.

Har varit ute en runda med Trixie och nu är det datan som gäller en stund, måste ha lite koll på läget känner jag. Inte bra att vara frånvarande i vissa lägen ..

Så nu hade jag tänkt att få ner lite frukost, sen bege mig till Klippan för att fixa det sista i lägenheten och sen när man ändå är där så hade jag tänkt sola en sväng, sen har man hästarna att fixa och sen allt här hemma.

Säger bara 'pust' just nu, känner på mig att detta kommer bli en jobbig dag, vill bara att allt detta ska gå fort att komma i ordning med allt ..

Vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0