SHOPPING

Jobbet idag har varit riktigt segt .. slutade halv fyra.

Då blev det stallet direkt, red en runda på hemma plan idag, gick ganska bra, fast bäst av allt var att man slapp regnet, trodde det skulle komma värsta regnskuren, men jag klarade mig utan! :)

Efter stallet blev det hämta upp bror för sen bege sig mot Familia & City gross för shopping.
Blev ett par nya jeans & två tröjor, fick vara bra för idag. Sen storhandlade man massa mat inne på City gross, så nu har man fyllt både kyl & frys för massa godsaker ..

Har nyss tagit mig en dusch, så nu väntar man bara på att ♥ ska dyka upp, han slutade nämligen jobba nyss.
Så hoppas på att han snart dyker upp! :)

Resten av kvällen består en kvällspromenad med Trixie, sen soffläge för våran del!
Kan tycka att man är värd det efter denna dagen, imorgon är en ny dag med nya tag, tar dagarna som dom kommer just nu, eftersom man är smått förvirrad & inte mår riktigt bra, man kan inte alltid vara på topp ..

Godkväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0