SEMESTERN SLUT

Kan inte förstå hur detta kunde hända? Mina semster veckor redan borta ..
Känns ändå skrämmande hur fort det egentligen gått, hinner inte med i svängarna helt enkelt!

Igår blev det att bror & mia kom för att spela wii, även fick vi i oss lite pizza, typiskt på söndagar som det blir hämte mat, väldigt typiskt för att vara mig iaf .. Blev en trevlig kväll! Det uppskattas alltid.

Ångesten var till max igår eftersom det var sista semester dagen, kändes verkligen när man gick & la sig för att tvinga sig själv till att somna .. Men gick bra trotts allt! För upp kom man iaf!

Är hemma nu snabbt för att hålla lite middag, slängt i mig lite mat & ska ut en runda med Trixie nu, sen iväg till jobb för att jobba dom sista timmarna, slutar 15.30 idag ..

Så vi hörs antagligen lite senare.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

Finns det någonting speciellt du vill veta om mig?

Isåfall, ställ en fråga eller två i min Frågestund :)



Om du inte vill, så ber jag om ursäkt för denna kommentar <3

2010-08-09 @ 13:12:10
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: vella

vilken fin blogg du har!:) kram

2010-08-09 @ 16:29:47
URL: http://edwardpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0