SAKNAT MIG?

Kan tänka mig att ni gör det ;) igår lovade jag nog för mycket, hann inte med att fota och lägga in dagens outfit till er, tyvärr. Så ni får vara utan helt enkelt ..

Gårdagen blev lyckad, jag intalade mig själv att jag inte skulle dricka så värst mycket, men det slutade med en full Emmelie, inget ovanligt.

Så nu är man bakfull & huvudet håller på att sprängas känns det som om, men ska få i mig lite att äta, sen får det bli soffan ett tag, efter man vilat sig lite blir det stallet, tänkte ta en skogsrunda idag, hoppas det inte ska regna mera idag, kan slippa den skiten idag kan jag tycka, kom sjukt med regn igår ..

Har tyvärr inte så mycket att uppdatera till er just nu, dyker nog upp mera under dagen, för nu är det soffläge som gäller ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0