REGN & RUSK

Fy vilket väder de är idag. Fruktansvärt..
Detta kallar jag typsikt höstväder! Dom flesta säger att sommaren är redan över, jag tror helt klart att det är så också, fast att det suger verkligen att sommaren redan är över .. har gått för fort, fast det gör allt annat också.

Måndag idag, allså ny lång vecka framför sig, då menar jag verkligen lång, eftersom denna helgen är min jobbe helg, fast dom brukar gå fort dom också, det är nu innan som är jobbigt! Eftersom man vet vad man har framför sig, bara att ta ett djup andetag & ta det mesta med en nypa salt, inte lönt att hettsa upp sig över något, fast att det kan ta emot, låter dagen dyka upp dom den kommer ..

Denna dagen på jobbet har gått väldigt bra, fast har varit lite snurrigt i mellan åt, men ändå helt okej ..

Slutade nyss, så är hemma nu snabbt för att hämta Trixie och bytta om, ska nämligen bege mig till stallet nu för att rida, ser ganska mörkt ut på himlen, så hoppas på att hinna rida innan värsta regn vädret drar in ..

Nu ska jag bege mig. vi hörs när jag kommer hem igen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0