MIN LEDIGA DAG

Igår blev det att man åkte hem till älsklingen, hade myskväll medmera. Var ändå en riktigt seg dag eftersom det bara regnade hela tiden, då har man rätt till att bara dega i soffan och inte göra ett skit ..

Vaknade när älsklingen skulle iväg till jobbet, men somnade om efter ett tag, sen vaknade man runt nio, kunde inte somna om så lika bra att gå upp, gick upp för att göra mig i ordning sen ut en promenad med Trixie och nu är man hemma igen, ska nämligen tvätta. Har tvätt tid 12-17 idag, men har inte jätte mycket tvätt så det ska nog inte ta så lång tid att få undan all tvätten!

Annars idag ska man få reda på om Mia får min lägenhet eller inte, hon ska nämligen träffa min hyresvärd efter fyra idag, så lite spännande är det ändå ..

Idag har man inget planerat, ska få undan min tvätt sen städa här hemma sen en runda till stallet, sen sola på oasis, så man har ändå en del att göra känns det som om, sen mitt i allt detta ska jag få i mig lite mat också kanske, får väl se hur denna dagen blir helt enkelt!

Jag är glad, så kan nog inte sluta så illa ;)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Madden

ver kar som att du har fullt sthej i dag. =O)

ha en bra dag då.

2010-08-19 @ 11:25:28
URL: http://MizzMadden.blogspot.com
Postat av: melina'

gud vilken fin blogg !

Har du fixat allt själv ? :)

2010-08-19 @ 12:15:54
URL: http://mlovesm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0