MIDDAG HEMMA HOS FAM SCOTT

Blev som sagt frissan innan, jovisst var vi tvugna att klippa bort en del, är inte ett jävla dugg nöjd med resultatet .. FAN säger jag bara. just nu vill jag bara att mitt hår ska växa som ogräs! :S

Efter att man kom hem blev man bjuden på middag kl 18.oo hemma hos familjen scott. Så direkt när man kom hem från frissan, blev det duschen & fixa sig i ordning, sen iväg till ♥.

Pussa lite på honom, sen begav jag mig hem till fam scott för trevligt sällskap med god mat.
Har nu varit hos dom par timmar, så nu ska jag bara fixa här hemma lite, sen hem till ♥ igen, ett jävla farande överallt känner jag för tillfället, så kan det bli ibland ..

Nej nu ska jag bege mig iväg. Vi hörs när vi hörs.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0